Известие

Collapse
No announcement yet.

В търсене на 147-ца 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...6&slink=cxprjo
    Ако наистина търсиш истинска Алфа 2.0 ръчни скорости,това е моето предложение. Или нещо не гледате добре или разбиранията за истинска кола са доста различни.Открийте разликите!!!
    Last edited by zlia; d.m.y г., 16:41.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от zlia Покажи съобщение
      http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...6&slink=cxprjo
      Ако наистина търсиш истинска Алфа 2.0 ръчни скорости,това е моето предложение. Или нещо не гледате добре или разбиранията за истинска кола са доста различни.Открийте разликите!!!
      +1,тази ми допада повече
      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

      Comment


      • #18
        Тази последната наистина изглежда супер!
        Now: 156 2.5 V6 24V
        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          Изкарай, я на павета, ако решиш да я огледаш. Ремонт на ходова част и то качествен е овър 1000лв.
          Ремонта на ходовата отдавна е доста под 1000лв.
          www.t-auto.bg

          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
            Тази последната наистина изглежда супер!
            Тази наистина изглежда добре и лови окото.Този пич дето търси кола да ходи да я гледа а не да се ослушва
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #21
              Мдаа, колата на снимките изглежда много добре и поддържана, остава и мотора да е изряден. Успех
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #22
                ремонтът на ходова част е над хиляда лева с качествени материали. Да пиша ли цени?
                Ремонт рейка без труд е 150лв., труд около 110лв. Баланс щангата е хубаво да я правиш с рейката, иначе двоен труд - и там 50-тина лева. Комплект хубави носачи за цялата кола приблизително 600лв.. Някоя биалетка, маркучи на спирачните апарати, някоя задна щанга (настаро) и тампонче за задна балансираща щанга още 80-тина лв. Накладки и предни вентилирани дискове още до към 150лв. Сигурно и жило за ръчната ще цъфне. И отиваме на ремъци и т.н. - 500лв. с труд, за тази повече, че е 2.0. Масла, филтри и т.н. - към 150лв. А ако двигателчето харчи масло - още към 1000 и отгоре
                Това са цени ако нямаш отстъпки от някъде, чичо майстор, приблизителни. По-добре си търси новия фейс.
                И я виж наживо и най=важното - на паветата
                Last edited by Alex_26; d.m.y г., 13:13.

                Comment


                • #23
                  Забравих, тук колегите да споделят дали ще можеш да ползваш навигацията

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    ремонтът на ходова част е над хиляда лева с качествени материали. Да пиша ли цени?
                    Ремонт рейка без труд е 150лв., труд около 110лв. Баланс щангата е хубаво да я правиш с рейката, иначе двоен труд - и там 50-тина лева. Комплект хубави носачи за цялата кола приблизително 600лв.. Някоя биалетка, маркучи на спирачните апарати, някоя задна щанга (настаро) и тампонче за задна балансираща щанга още 80-тина лв. Накладки и предни вентилирани дискове още до към 150лв. Сигурно и жило за ръчната ще цъфне. И отиваме на ремъци и т.н. - 500лв. с труд, за тази повече, че е 2.0. Масла, филтри и т.н. - към 150лв. А ако двигателчето харчи масло - още към 1000 и отгоре
                    Това са цени ако нямаш отстъпки от някъде, чичо майстор, приблизителни. По-добре си търси новия фейс.
                    И я виж наживо и най=важното - на паветата
                    Хайде стига стая рейка бре...що на тая кола рейката ли е счупена или какво ?Сега примерно ако почнеш да даваш пример с дизела колко струва ремонта на турбото или помпата за високо налягане то хората по добре да не си купуват коли ! Надей се боже външни,вътрешни карета ,главини.,съединител,маховик за дизела....... аре стига се излагал !
                    Last edited by eproHD; d.m.y г., 14:24.
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Колега забрави да сложиш амортисьори, шенкели, лагер главини с тях отива към 3000 предницата...
                      И защо да си търси новият фейс? И дай пример за автомобил от този клас за тези пари след 2001г. на който струва по-малко да му смениш цялата предница?
                      Now: 156 2.5 V6 24V
                      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                      Comment


                      • #26
                        Аз мисля,че човек когато си купува кола на старо ако не предвиди примерно след 2000-3000 км да си смени окачването(имам предвид горни,долни носачи,кормилни накрайници и биалетки ). Също така спирачни дискове поне предните и нови накладки предни и задни то да не се занимава и да си джитка пеша.Това е част за вашата сигурност !Не си мислете ,че една кола като сте е взели на 200к+ то тя ще изкара още 300к при вас без да пипате нищо по нея ,че и даже ще я продадете след това с печалба.Искаш кола избираш си пробваш, харесва ти взимаш я.А не още преди да си купил колата да седнеш с лист и химикал и да си смяташ евентуално колко би струвало да смениш нещо дето тук са ти казали,че струвало майка си и баща си !Щото може да се счупи не точно това дето си мислил ти ! Може да е нещо за 1-2 лева а може и нещо за 1000 лв.Взимаш колата дето си си избрал обслужваш я после си я караш и се кефиш !А когато се счупи нещо го правиш без да мрънкаш
                        Така мисля аз !
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Ами рейките си чукат или много скоро започват
                          забравих съединител комплект 300лв.
                          А колкото до смятането - ами смята се, че иначе пак оставаш пеша с каруца на трупчета.
                          Не искам да отчайвам никого де. А една турбина след 6г. каране на момчето си е резон все пак
                          Last edited by Alex_26; d.m.y г., 14:56. Основание: допълнение

                          Comment


                          • #28
                            Колега, явно твойте автомобили от моргата ги избираш или просто ти харесва да правиш старт от скрапа. Конкретният екземпляр ще му трябват максимум 500лв за обслужване и още 500лв ако се обади нещо в следващите 20-30к километра. Колата се вижда от снимките дори, че е много запазена!
                            Now: 156 2.5 V6 24V
                            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                            Comment


                            • #29
                              Не си прав. Последните ми две коли гиобслужих едва след 4,5г.
                              Иначе останалото, дето си го написал ти го пожелавам да е така!!!

                              Comment


                              • #30
                                Продължавай да ги обслужваш на 4-5 години, следващият път и 5 бона може и да не ти стигнат!
                                Now: 156 2.5 V6 24V
                                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                                Comment

                                Working...
                                X